torsdag... en trevlig sådan

idag har det vart helt underbart väder, solen lyser o himmlen är blå, vad det är skönt att leva då ^^... Älskar när solen värmer och fåglarna kvittrar... Längtar tills imorrn då jag får min jacka!! Hoppas den passar!!  Dagen har vart go.. Käkade med marre idag, alltid lika trevligt =) Så kul o se lite annat folk på de la gardie... Jag är lite sjuk av mmig men jag älskar verkligen att hälsa på folk o i matsalen hälsade vi på ett antal ^^ lycka :P haha... Mare fick en fetdiss :P fast det visade sig att han bara skulle lämna maten ^^ haha söttlött :)

Sen fortsatte jag larma kläder.. är ju larmkungen enligt anders... Sen satte vi upp de nya kläderna från mon row på en vägg, riktigt fina kläder, en snygg skjorta fanns det :P Sen kom mamma in o hämta mig o sen fixa vi passet =) OCH JAG HAR VÄRLDENS STÖRSTA NÄSA !!! usch usch.. men det är bara o blunda :P haha

Sen träffade jag jonatan o vi gick o fikade på cafet som ligger mittemot fifflers.. Vi satt o tjötade tills vi märkte att det inte var några folk kvar o att dom stängde så vi pallrade oss därifrån.. Vi gick till bibblan och sen till dlg:s aula o kollade på modevisningen några i trean hade som projektarbete... Såg två riktigt dunderfina klänningar ^^ Anledningen till att vi gick dit va för att anders va med och modellade ;P Sen gick vi en sväng o sen väntade vi på bussen o så åkte jag hem vid 10 i åtta...

Nu är det bara en dag kvar på praoen.. Det har vart riktigt skojj faktsikt =) funderar på om jag ska ta med något o bjuda på imorgon.. Dom har ju vart så snälla o trevliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0