tiden går fort...

Då vart det redan onsdag, hann inte skriva igår, eller glömde snarare av det  :P Gårdagen va helt ok, tråkigt väder dock.. Luncha med anton o marre idag, det var mys, kul o träffa lite kompisar.. sen gick vi till M&Q och anton köpte en jättesnygg skjorta där.. Riktigt fin vart den.. sen var det jobb igen, sen slutade jag vid fem, sprang in på hjertberg köpte en paj (helt i onödan) sprang till mormor skulle äta den men så hade hon gjort lasange och då åt jag det istället, och såklart åt jag för mkt.. sen sprang jag till annas jobb o hömta nykeln, ut till bilden hämta träningsgrejjerna.. sen in med nykeln och så rusa till friskis (helt i onödan)  pratade med lisa, pappa o emelie,,, så kom jag dit kl 18 så jag hade inte behöövt stressa så, kändes som lasangen va på väg åt helt fel håll.. så fick jag håll på köpet.. När jag ringde emelie så jag, Hej det är Lisa och så stod det ett blattegäng utanför dörren och dom bara hejhej, dom trodde att jag sa till dom, haha det va lite kul..

På friskis bytte jag om o så satte jag mig i soffan o vänta på syrran.. Då ser jag DAVID från i fredags, en riktig sötnöt, och jag hälsade på honom. lucky me.. Sen kom richard och badpojkarna va där, så sött när dom går omkring i badshorts och flipflops inne på gymmet ^^ sen skulle jag o anna på KiBox o så va det någon skitgästledare som inte va allt för bra.. Sakna mia.. Måste ringa o boka nu,,

Kommentarer
Postat av: Emelisen

hahah! det där när du ringde mig tyckte jag var kul ;D
Lät som du hade en bra men stressig dag igår :P
SAKNAR DIG BABY!

2008-02-27 @ 19:04:45
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0