Söndag....

Så vart det söndag.. Fredagen var jag hemma från skolan, fast åkte in till stan och hämtade lite grejer i skåpet.. Regnade och blåste som bara den! riktigt busväder.. Men sen på kvällen åkte jag in till stan, och det var helt fucked up alltihopa, för amira hade pratat med richard och han sa att det var ok att vi kom för dom hade pratat om det i skolan.. Men när vi ringde hade han inte sagt ngt till dom andra... Så lät alla så sura så vi ville nästan inte gå dit... Menmen, det var t trevligt, fast jag o amira drog efter två timmar.. Vi gick hem till henne sen.. tur att vi hade medvind annars hade vi aldrig kommit hem ^^ Och det var så pinsamt när vi kom hem till robin, då gick vi på toa.. och sen skulle vi gå till dom, så vi gick upp för trappan, och där satt hans bror (som jag tyckte såg liten ut) och en tjej, vet inte om det var en flickvän, syster eller mamma... Och vi ser lite förvirrade ut och dom sa att dom var där nere, och så gick vi ner igen och där sitter hans pappa istället och han säger att dom är där nere och så satt dom i källaren :P haha det blev lite tokigt ^^

Idag ska jag på innebandy... syrran spelar.. och nu i veckan är det verkligen FULLT UPP!! vet inte ngn ledig stund... Kanske måndag, men då blir det plugg o träna, tisdag, fyller amira år o träning, onsdag fyller marre år o på torsdag är det årsmöte med unga aktiespararna och på fredag kanske det blir utgång om jag får som jag vill ^^ lördag blir det jobb och bowling o middag för att fira marre o amira... + så ska jag köpa presenter till dom!! jag har alltså en hel del att göra... Och så ska 35 frågor i idrott och hälsa A in... så måste jag börja söka sommarjobb också!!!  SHIT POMPE!! Lovet kom nuuu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0