Söndag, en härlig sådan =)

Idag har det vart en go söndag, men sov till klockan 11.30 SHIIIT va länge, skäms över mig själv, sen tog jag en dusch o sen käka jag o lisa lite mat.. Syrran spelade innebandy idag och dom vann med 12-1 så det var riktigt kul, såg dock inte matchen... Men jag o lisa skulle tagit tåget in men det blev inte så för vi hann inte så min ömma moder fick skjutsa in oss.. Då kollade jag och lisa och marre på u-laget när dom spelade innebandy, micke va där o kolla och han är nog ideal killen nummer ett!!! Sen gick vi til gyllene måsen o käka lite och sen gick jag o lisa o kolla på BANDY, det vart kvartsfinal mot hammarby, så fruktansvärt spännande.. Dom vann med 6-4 så jävla göttt.... Otoligt kul ^^ sen fick vi skjuts av lisas mamma... Så nu sitter jag här o är lite småorolig inför praoen.. men det ska nog gå fint, bara komma dit med ett leende och göra så att dom blir nöjda med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0