Snart är lovet slut :'(

Så sitter jag här o den blåa fåtöljen igen, om det nu är så det stavas men orka bry sig.. Igår vart det första dagen på sportlovet och jag vaknade av min mobil och jag gick upp, käka lite frukost och tog bussen in till stan för att träna på friskis, det vart ett medelpass.. och riktigt bra musik va det, det skulle du ha tyckt om marre, inget humbojumbo där inte ^^ ... Sen åkte jag hem och jag, anna o stoffe gjorde lite käk och sen åkte vi in till staden igen.. Vi var på banken och gick i lite affärer...  Sen åkte stoofe iväg med bussen... anna såg riktigt ledsen ut, måste va hemskt att se honom lämna henne varje helg, men nu fick dom ju en extra dag tillsammans eftersom dom va lediga igår... Sen fixa vi medlemkort på friskis åt anna... Det va en jävla kärring som sa till oss att ställa upp skorna... Jag blev så jävla sur, vi skulle ju bara dit o fixa kortet, usch så bitchigt...  Sen åkte jag hem igen...

Och lisa är i stockholm och har kul, hon kommer hem ikväll, hon kanske redan är det nu.. Och lite avundsjuk blev jag när jag hörde allt hon fått.. Men saker är inte allt men det lät så kul.. man åker inte iväg så speciellt ofta, men det lät inte som om hon uppskattade det så mkt men det hoppas jag verkligen hon gjorde.. Inte alltid sånt händer en.. Men det är väl bra att man inte är alltför bortskämd eller så är jag det, vem vet? men jag tror inte det iaf...

Idag fick jag äntligen sovit ut, kändes längesen jag gjorde det... Sen vid middagssnåret åkte jag in till stan för att träffa emelie =) vi gick till banken o satte in mina mynt, 521,50 kr blev det och såklart var jag tvungen att fråga en sak.. som jag inte hade behövt :P klantiga mig.. Sen käka vi macka på henrys och sen gick vi runt på stan... Vi köpte varsin tunika på M&Q, 100 kr bara!! Så köpte jag ju ett par skor igår som var för små, men dom va också på rea, och så små kändes dom ju inte, eller :S Ahh jag är så klantig.. men jag tyckte dom va fina.. Menmen, ska försöka sälja ett par andra skor så kanske försöker med dom med ;P Sen gick vi i lite andra affärer, skratta o bara tjöta... Så letade vi efter axelremsväska, en sån som är ganska liten, med långt band... Svårt att förklara men ni fattar säkert =) Sen träfa jag två kusiner samtidigt på stan... Både evelina o lucas.. Så det vart trevligt, va ett tag sedan jag såg lucas... Och för övrigt så har min kusin vunnit en utmärkelse av ngt slag, vet inte riktigt vad det var, men han vann iaf 100 000 kr, stort grattis till honom! Han verkar riktigt duktig =)...

Sen åkte jag hem och sen kte jag tillbaka till stan och va på KiBox med Anna, träffade danneman utanför och där inne träffa jag på richard och på passet var min gamla lärare och min granne/ annas innebandykompis/ min gamla fotbollskompis där ^^.. Så det var mkt folk man kände igen =) och en sygg kille på gymmet som för övrogt spelar innebandy var där.. Mm kul med ögongodis :P Så såg jag några från skolan som är tillsammans, det såg verkligen kul ut att få gå o gymma tillsammans.. Aja, orkar inte tänka på det nu :'(  Gött att träna va det iaf.. Känns alltid lika gött efter =)

Ha det gott allihopa <3


Jag och min underbara vän va på stan idag


Kommentarer
Postat av: Emelisen

underbar dag (: !
fina tunikor kom vi hem med iaf ;D

2008-02-13 @ 00:34:32
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0