Skratt, skratt och åter skratt

Idag ärdet fredag och det är bara så underbart ^^ Jag har skrattat mig igenom hela dagen kan man säga! Tacka mina underbara vänner för det =) och det har vart sånna där härliga skratt som knappt går att hejda :P sen åkte vi skridskor på idrotten o det va riktigt kul =) vi spelade bandy, o duktiga marre gjorde 3 mål :D

Ikväll ska jag hem till marre o sen ska vi till kaj, jag hoppas på att det blir skojj, men det är jag säker på att det kommer bli!


Om ett skratt förlänger livet
då kommer jag leva länge ^^




Kommentarer
Postat av: Lovisa

trevlig helg!

2008-02-22 @ 16:55:42
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: emelie

åh!! vad jag saknar dej o ditt skratt.
det är verkligen så underbart!!

2008-03-01 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0