Sista lovdagen :'(

Efter vår flygtur åkte vi tillbaka till mormor, hämtade sakerna och gick till stan för att ta bussen hem.. Sen när vi kom hem låg vi o pösade framför tv:n och halvsov.. Sen åkte jag in till stan o lisa åkte hem till sig.. Jag åkte tll syrran o fixade håret, blev hyffsat bra =) Vi va ensamma på salongen, det var riktgti gött, så mysigt o vara där ^^  Sen gick jag åter igen till torget för att ta bussen hem, vet inte hur många gånger jag åkt buss det här lovet, tokigt många gånger... Sen hämtade jag H6M paketet som komit uppe på statoil och det var min bikini som kommit =) Den va ganska snygg så den ska vi allt behålla =) Nu sitter jag bara o slappar, ska lägga mig tidigt idag! Sova mer än 4 timmar, ska upp o jobba imorrn så det gäller att vara utvilad ^^


Måste bara säga tack till mina underbara vänner som sätter guldkant på min tillvarao, vet inte vad jag ska ta mig till utan er =) Ni är GULD värda, jag hoppas ni vet om det! Jag har haft ett par toppen dagar!!

Så här blev håret och så såg bikinin ut

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0