Så typiskt....

Nu är jag sur, irriterad och arg!

Vi skulle åka skridskor idag och därför ställde jag klockan på 8.45 och då var jag riktigt trött... Sen gjorde vi i ordning osss och då ringer anna för att kolla öppetiderna och då öppnar dom inte förrän 12.40, jättekul.. NOOOT!!! Skönt att gått upp kvart i nio när man la sig vid tre inatt, verkligen jätteskönt, kul att veta att man kunde legat kvar i sin säng vid den här tiden... Menmen orka somna om nu när man väl har vaknat...

Igår var jag o lisa hemma hos Richard iaf.. Vi lagade lite käk o kollade på film, mkt trevligt... Sen tog jag bussen hem vid 02.25... Tack för en go kväll!!

Nu ska jag försöka göra något vettigt, lycka till :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0