Rydéns =)

Idag var det lite nervöst för idag skulle jag börja min en veckas prao på Rydéns, jag pkte in med bussen som va i stan kl 09.50 fast jag började inte förrän kl 11 men jag ville inte komma sent första dagen.. Så jag träffade matilda på bussen så jag fäljde med henne till city för att hämta matteböckerna och där träffar jag emelie, himla kul att se henne igen, det var tyvärr ett tag sedan, så det vart ett kärt återseende  <3
Sen inväntade vi frida och sen begav vi oss till f-huset och där mötte vi alla killarna i emelies klass, bla kimpa o danneman, vart ett tag sedan man såg dom med så det var kul =) sen gick jag till mormor och påväg til henne fick jag ett fucking gruskorn i ögat så det såg ut som jag gråtit, sen var jag hos mormor i 20 minuter och sen gick jag till rydéns och där i ingången träffar jag farmor och farfar, jättekul att se dom med, va en underbar morogn, träffade massor av härligt folk.

Sen hälsade jag på dom och dom visade runt mig lite.. och sen satte dom mig i arbete.. Dagen gick ut på att jag fick, ta upp kläder, larma och sätta på prislappar och klä skyltdockor =) hitta MASSSA kläder som jag vill ha :P usch inte bra inte bra... En som jobba där hade en son som gick ut förra året och jag vet mycket väl vem det är ^^ så det är bara o spela med att jag inte vet :P ska allt luska ut vad han gör nuförtiden.. Sen kom en kille i trean in, en mkt snygg sådan.. Jag fick en lång blick som sa "jag känner igen dig, men jag vet inte vartifrån".... På lunchen gick jag till mormor o käka mackor... Mina arbetstider kommer va mellan 10-17 med lunch en timme varje dag o två kvartar om jag vill ;) hehe.. Imorrn ska jag luncha med anton på skolan... Men det har vart en toppendag :D

Ska åka in til stan snart igen o kolla på innebandy, syrran ska spela en jättespännande match ^^ hejja hejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0