Nu kan man nästan ta på lovet ^^

Nu är det torsdag och lovet är bara en dag ifrån nu.... ska bli så gött! Håller på med arbetet i idrott just nu, har tre frågor till att göra, har skrivit 8 sidor nu med enbart text, får hoppas att innehållet duger med.. Solen har varit framme idag och det har vart underbart väder, solen värmde och det kändes som våren var här för en stund! Jag o marre travade ner till stan och det var så skönt o få gå ut i solen... Det vart ganska tomt i skolan idag för nästan alla treor va i trollhättan idag. Lite kläder från haléns kom idag med, en klänning va för stor så den ska skickas till baka o beställas i en mindre, ett linne va bra och en annan ska vi bara skicka tillbaka..

Sen vid halv sex ska jag in till stan för att gå på årsmöte för Unga Aktiespararna, sen ska jag nog gå på ett medelpass kl 20, hoppas jag hinner det.. men annars får jag gå lite tidigare :P Sen ska jag hem o sova!!! Är så himla trött, har vart det hela dagen, jag orkar knappt hålla ögonen uppe, ögonlocken har aldrig känts så tunga som dom gör nu, det känns som om nån lagd bly inne i mina ögonlock och jag bara får kämpa för att ha dom uppe..

Imorrn är det fredag, en efterlängtad sådan.. Sa bli så skönt med helg och lov =) fast imorrn ska vi bada och jaja. med skolan är det inte så kul.. men det är bara att bita ihop.



Lidköping en onsdagskväll i Februari


image117¨


Här är klänningen som jag ska beställa i en mindre stl, för här måste jag hålla i bak för att den inte ska hänga :P och det svarta linnet som jag ska behålla, den är precis likadan som min svarta klänning från gina, fast det här är ett linne :P

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0