KiBox

Måste säga att KiBox är så jävla kul, ett sätt för mig o syrran att umgås och då är det bara positivt att vi är sura på varandra, fast det brukar vi inte va när vi tränar!

Skoldagen har vart bra, var orolig för att jag skulle redovisa i aktie & fondsparande men det var så många grupper som skulle redovisa så vi fick göra det veckan efter lovet. Och vi har åter taget ledningen i aktietävlingen.. Sen vart det lite lektioner och sen fick jag reda på slutbetyget i religion A och det blev ett VG så det är jag ganska nöjd med =)... Sen hade vi fotografisk bild och det var riktigt kul, fast marre o amira blev nog sura för att vi inte skolkade för o fika med dom, för idag fyllde amira år, och efter skolan köpte vi present till marre eftersom hon fyller år imorrn, ska gå o slå in dom nu.. klockan bara springer iväg, måste leta fram lite hårgrejer till anna som jag slarvat bort...

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0