KANONERS PÅ CORNER'S

Så började vi sminka oss och byta om o dricka lite smått vid sju tiden, och vid åtta snåret kom ida och hennes kompis emelie =) Och det vart riktigt trevligt =) Och emelie ska inte dricka så mkt vin :P haha, sen gick vi till tåget och det var svinkallt :P Sen när vi kom til lkp drog vi till emelies brors lägenhet och lämnade lite grejjer och där drack vi lite med innan vi drog oss mot corner.. Och ännu en gång har jag trillat ur sängen där.. det är nog meningen att man INTE ska ligga i den :P Sen kom vi dit och jag hade riktigt kul kan jag lova, mkt roligt folk och jag var på perfekt humör och var taggad ;P Det var nog favvogången, emelie hitta sig en boy och lisa fann sin och jag sprang mest omkring mellan dansgolven o så.. Va med ida o emelie och gick på toa, för det gjordes ett antal gånger den kvällen :P Men kul som faan va det :D

Vi drog oss hemåt vid 01.45 och då fick jag o lisa skjuts till drömstan, där vi sov hos min mormor Irma =)

LITE BILDER FRÅN KVÄLLEN

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0