Jag måste säga att jag tycker om min klass =)

hejhej... nu är det onsdag och även denna vecka är snart över och praoen börjar närma sig med stormsteg.. Idag ska jag åka o kolla på villa med marre o lisa =) Jag har lovat anton att skriva ett plakat där det står "hej anton" eftersom han tänker kolla på matchen på svt24, så det är en kul liten grejj....  och det kan även ni göra =)

Idag hade vi bara en lektion i skolan och det var riktigt kul, vi hade företagsekonomi och det va mysigt för vi var bara 13 stycken i klassen idag.. Och Emil sa nått så himla kul, jag satt dubbelvikt av skratt, så fruktansvärt kul va det... Det va en pik mot yngve som bara va såå kul ^^ haha mer sånt!! Sen gick jag o marre ner til stan o sen åkte vi hem..

Har precis skrivit klart en uppsats i spanskan om vegetarianer.. Det gick faktiskt riktigt bra =) I förrgår satte jag in lite bidler i mitt album som jag hämtade ut  i måndags o nu tänkte jag skriva lite också :)

Ha det gotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0