Inte mkt kvar nu :(

JApp, vi står på kullen nu och snart går det utför och det innebär att lovet är slut.. Det går för fort.. Idag har jag inte gjort mkt vettigt, försökt att få upp min boxningssäck det är lättare sagt än gjort, pappa jag tror nog att du får hjälpa mig ´:P Idag gjorde jag lite käk, det blev nudlar med kyckling och wokade grönsaker.. Sen diskade jag o va duktig.. Ska in till stan o träna men det blir nog inte förrän vid 19 så jag ska försöka ta tagi mitt liv lite nu.. Kan inte sitta bort lovet, ska städa rummet och anitingen ska jag ut o gå nu eller göra det när jag kommer hem ikväll.. Blir nog ikväll om jag känner mig själv rätt :P..

Just det, måste boka Kibox till nsäta vecka :P haha

SEE YA ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0