Hemma mys

Idag har jag vart ute och övningskört med mammsen, jag körde i 1 ½ timme.. och det gick riktigt bra faktiskt, perfekt väder i också.. Vi åkte till götene och sen skara, klara parkera också =) Sen till lidköping och hem, och jag körde hela tiden.. Fruktansvärt kul!! Gårdages kvällen spenderades hemma med lisa och richard, vi åt varma mackor och kollade på melodifestivalen (som sög fruktansvärt hårt) och björn gustavsson är bara underbar och det håller nog hela svenska folket med om ^^

Sen kolla vi på the guardian o käka glass o tjötade och hade allmänt trevligt =) Lisa sov över och det är alltid lika trevligt, kvällens diskussion var hurvida lisa är en slyna eller inte ;) haha...


   


http://www.youtube.com/watch?v=VUbkAxmAiY4



Kommentarer
Postat av: Per

Så jäkla bra! Nice att du lägger upp såna länkar.. Jag missar ju melodifestivalen hela tiden :-).. Kram!

2008-02-27 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0