Hej jag heter Ulla-Bella Johansson!

Hej, mitt namn är Ulla-Bella Johansson och jag har precis käkat korv =)

Kom hem från träningen för en stund sedan, va på KiBox alltid lika skojj ^^

Dagen har verkligen vart uppochner.. Dagen började toppen, va i skolan redan halv åtta för att fixa med en redovisning ihop med amira. Aktie lektionen vart helt ok och vi ändrade våra aktier och vi leder inte längre :'( sen hade vi engelska och det var därefter en ledsam och orolig känsla infann sig i mig... (haha i mig)  sen var jag nedstämd resten av dagen..

"Får man skämma ut sig så mkt? Hur pinsam får jag bli, det blir ju inte bättre när alla kommenterar det hela tiden
 :( vill bara sjunka genom jorden, eller bara backa tillbaka i tiden åtminstone.. faan faan vad jag hatar sånt här... usch usch"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0