FuckAduck - problemlisa :/

Jag hatar när det inte blir som man tänkt sig... Idag skule vi spelat innebandy, men det blev inställt pga av för lite folk, känns bara som ett ända misslyckande.. Hoppas alla bara kan friskna till, men folk kan ju inte rå för att dom blir sjuka heller...Så var det ett medelpass kl 16 med mia som jag skulle gå på, men så går det SÅKLART inga bussar som passar, men så fanns det ett pass kl 19, men då kom jag på att jag måste betala bussen hem, och det vill jag inte lägga pengar på... HATAR ALLT just nu!!! I skolan pratade jag o amira med yngve o maggan om att vi inte tyckte engelskan va bra,, och det ska förska ändras, för anné går det inte prata med om det... hon verkar ju inte fatta, hon är bara så stressad hela tiden och hennes sätt att lära ut suger mer än jag vet inte vad...  Och självklart regnar det ute och det gör ju INTE saken bättre..

Sen gick ut och åt dagens lunch på madonna för att fira marre för hon fyllt 18 år =) Grattis till henne! Vi satt där ensamma först och sen komer det in ett gäng och självklart är det några man känner.... Så blir jag alldeless darrig så jag kan knappt äta... Varför blir det så :( usch... kommer nog ta ett tag innan jag släpper det, jag blev helt konstig, skrattade tillochmed åt marres skämt som INTE va roliga (inget ont om dig marre men ändå) usch usch. Sen gick vi på stan och jag kunde inte låta bli att köpa en tunika på rea :( dumma mig, måste ju spara!!! Sen fick man se lite ögongodis när vi gick på stan och det är alltid gott, det är nog det godaste godiset som finns... ännu några man kommer sakna när skolan slutar....

Menmen, nu när jag ändå sitter o surar kan jag ju göra allt lite surare genom att plugga lite, ska försöka bli färdig med alla dom där jävla frågorna.. finns ju ingen ände på skiten.... Har sökt lite sommarjobb nu i eftermiddag också.. Hoppas jag får nått nu i sommar, annars blir jag ledsen i ögat..

Måste köpa fritidskort, men med vilka pengar, kanske får tömma min pengaburk, där var det nog ca 400 kr när jag kolla för några veckor sen... Måste verkligen ha ett om jag ska träna på kvällarna och göra massa annat och på lovet,, så är det ju corner, ännu ett par hundra som försvinner.. tur att jag ska jobba på lördag.. Och så har vi bad på fredag, känns inte lockande nånstans... Det är kul o gå o simma själv men inte med skolan :( har ju fått ett tio-kort på badhuset så ska börjas utnyttjas inom en snar framtid.. Aja ska återgå till detta oändliga pluggandet... Kan glädjas åt att jag fick ett MVG i estetisk verksamhet =)



Här är tunikan jag köpte idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0