Fredagen är bara en timme bort

Så vart det nästan fredag, klockan står just nu på 22.54 och jag ska gå till min säng och äntligen få sova!! Har gjort färdigt idrottsgrejset nu iaf, det tog sin tid med dom sista frågorna men nu är det gjort! har en minisovmorgon imorrn så det känns gött... Aktiemötet var jättemysigt, alla personer som är med är så himla härliga!! Like them all!! Så det är alltid lika kul att komma dit, med i styrelsen är jag också ;) haha känns lite småkul:P  eller mycket roligt faktiskt, sen gick jag till friskis och tränade, träffa klassisen anna där :)

Dröm sött nu allihopa för det ska jag göra!!



här har ni den nyblivna styrelsemedlemmen ^^ haha



Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt, med i styrelsen och allt!
Kortet var jättefint, DU ÄR SÅ HET LISA :)
Puss Kungen

2008-02-08 @ 08:16:14
URL: http://matildafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0