Ett lov i mina händer =)

Nu är lovet här och det känns såå skönt! Gårdagen vart toppen, åkte med syrran in till stan och sen när jag kom till skolan skrev jag ut mitt arbete... sen hade vi redovsining i företagsekonomin och det gick nog hyffsat... Sen hade vi nog världens segaste föreläsning... trässmak i rumpan är bara förnamnet... Så fick endel rosor som elvrådet delat ut och amira fick 10 stora fina röda rosor av sin gustav ^^ sen lekte vi med ett blad, och så stoppa jag in ett litet skaft i lisas öra o hon märkte inget så hon kör upp fingret i örat så skaftet åker upp, hoppas det kommer ut någon dag så att det inte börjar växa rosor ur öronen på henne.. Sen hade vi bad på gympan det var bara 10 st som bada utav ungefär 28 st :P haha... Sen åke jag o lisa hem till mig och vi prova kläder, lisa prova nog halva garderoben ;P....  Sen kolla vi på O.C och sen gick vi till tåget, mot hälleks och emelie i GössÄtter (som det heter enligt lisa) Där åt vi dunder god mat!! Marinerrad kyckling o pommes och tzastiki... Så gott så gott.. duktiga emelie.. så hade hon gjort söta muffins till efterrätt...

Sen kolla vi när emelie red kamel och det är nog den roligaste filmen jag sett på länge.. haa gud va vi skratta, det va en liten kille som fick en kamel i bakhuvudet ^^  Go musik till med :P Sen kolla vi på film och första avsnittet av Gossip girl, det vart riktigt bra så det måste jag försöka följa på något vis... en åkte vi hem...

Idag har jag vart o jobbat, va redigttrött idag men det gick det med.. Sen när jag kom hem tog jag ett gött varmt bad =) Och peelade bort min bruna färg :'( buhuu, är blekfis nu :( måste börja igen, har insett att jag är lite beroende.. Men det är inte kul efter ett par veckor när det ser ut som att jag har hudcancer... menmen.. ikväll blev det ingen middag för att fira amira o marre som fyllt år i veckan.. Utan jag o lisa ska hem till richard istället... Hoppas det blir kul det med... Stackars marre har ju blivit sjuk, tycker synd om henne att hon alltid blir sjuk på lov, men det är ännu mer synd om emelie som alltid är sjuk :( ... Menmen vi har ju ett helt lov att umgås på =) och det är vi glada över!! 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0