Dagen som kallades för alla hjärtans dag

Dagen började jättebra.. Emelie och Lisa kom hem till mig och vi kollade kläder och skor inför utgången.. Sen bakade vi kladdkakshjärtan till min mormor för att vi skulle få sova där.. Sen var det dags o packa lite, för vi planerade att träna imorse, men jag kan säga att så blev det inte :P haha..

Sen åkte vi in till stan, med duktiga emelie som HAR KÖRKORT!! HAha och vi hämtade en klänning hos marre som även hon kom ner till stan vilket var riktigt kul för henne har jag inte träffat på jättelänge =) Vi köpte strumpbyxor och leggings inför kvällen.. Sen sprang jag till sockerbruket för jag och Therese skulle kolla sockerbrukets lokaler inför modevisningen vi i Unga Aktiesparana ska ha =) och dom lokalerna va jättefina, så det vore jättebra om vi kunde få vara där :).. Sen tog vi bussen till källby igen och då käkade vi lite och sen började vi klä oss och vi var taggade till tusen.. =)

FÖR ATT VI TAR STUDENTEN SNART =)


                   

Kommentarer
Postat av: Emelisen

Underbar dag var det

2008-02-15 @ 20:12:57
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0