Vänskap är som en bh, närma hjärtat och stöttar en...

Måste säga att det vart en toppendag.. Började med att skjutsa mamma till jobbet, sen tog jag en sväng till skövdem köpte en tunika på clarks.. Såg en massa heta killar :P Sen efter nån timme där åkte jag vidare till marres place, sprang in, fick en gåva av hennes söta föräldrar, sen åkte jag och marre ner till stan. Där träffa man en massa folk man kände, riktigt kul =) Härligaste är charlotte ^^ hon är rolig!

Sen åkte vi runt till massa olika ställen och jag gav bort en gåva till marres föräldrar också, som tack för jag alltid är där och ränner ;P Sa till marre att lägga det på bordet i natt ^^ Sen hämta jag mamma på jobbet, sen efter nån timme hemma så var jag snäll och hämta anna i falköping, riktigt kul att få träffa henne igen :) Ringde anna och hon hade hittat min kamera så vi for och hämtade den, sen käka vi tacos.. Vi hade riktigt mysigt.. Sen viskade per en grymt rolig sak i mitt öra som vi sa högt sen och det blev inte populärt.. Brorsan pyste sen och vi brudar i familjen kollade på sunes jul och jösses va vi skrattade..

Kan för övrigt berätta att min syster beter sig som en femåring istället för en 20 åring när det gäller julen.. Hon gick på alla fyra för att kika vad som fanns under granen ^^ söt hon är.. Känner att jag måste fortsätta knarka tabletter om jag ska orka fortsätta svälja, känns som knivhugg :( uscha!

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0