Vad skulle man göra utan sp3a?

Jag måste säga att jag älskar min klass ;) Större delen av den aif.. Det är dom som gör att man orkar ta sig upp på morgonen.. Hade en sjukt kul mattelektion, vi hade en liten genomgång, då skulle rune gå igenom de tre olika punkterna då sa han:
- Vi har ju minimipunkten och maxpunkten och så har vi en punkt till, vilken är den
- G-punkten skriker anton...
Efter att alla skratt dämpat sig så sa rune:
- Jag tänker inte ens säga vad jag tänkte säga nu,,,

Hahah. Jag hatar när man ska återberätta något för det blir aldrig lika kul, men just i den stunden var det skirkul.. Sen hade vi naturkunskap, då samlade vi bakterier ^^ Sen ska jag skriva ett arbete om hudcancer och det ska bli riktigt kul och intressant..  Sen tog vi hem var, choklad på söderströms och se träffa jag mamma och moster, så jag följde med dom till mormor senare.. Sen åkte jag och mamma till lundsbrunn igen och nu fick jag lite kort så jag ska visa mina vänner imorrn och så ska jag få höra deras åsikter,..

Imorrn ska vi öva inför lussebandyn!! Yeahhh!! Ska bli så kul.. Jag får ta bilen till skolan imorrn så slipper jag släpa på allt.. jaja, ska kolla lite på tv nu.. See ya biatches!

Kommentarer
Postat av: SofiaNilsson

kunde lika gärna vart Emil eller Rasmus som kunde sagt så =) haha.

2008-12-10 @ 17:09:31
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: SofiaNilsson

oj, ja menade. de va typiska kommentarer som Emil eller Rasmus också kunnat sagt. de är ju också så dumma:)

hörde själv hur dumt det lät...

2008-12-10 @ 17:10:15
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: SofiaNilsson

kanon med nötter =) jag vet hur de är med rasmusnötten men han är min hjälte ibland ändå.

Haha, näääsch de gör jag inte :D sådant avslöjar man inte mer än de är mer spaceat iår !

2008-12-10 @ 19:52:25
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

jo, men det är så synd om honom för vad jag hör så finns det inget annat val än att han ska göra saker för annars blir inget gjort...=) jag känner igen det för min klass är sån också...eller ah, sen har vi ju en del "tjejer" som gillar att få sin uppmärksamhet å då lämnar jag mer än gärna över :) mest för att se ett misslyckande, hehe...

Gud, ja! Jag tror att Julspexet kan bli det bästa som du har sett på dina tre år här ;)

Om du är tidig kan jag garantera exklusiva, bra platser åt dig :):D

2008-12-11 @ 08:36:37
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0