Två dagar kvar till julafton...

Japp, det är sant! Det är bara två dagar kvar till julafton och vart är julstämningen kan man fråga sig :P inte här iaf.. Brorsan hämtade mig på jobbet med rosablixten och jag blir stel som en pinne när jag ser en fruktansvärt vidrig spindel hänga ner från hans fönster och vet ni vad min sk bror gör?!??!!! Han tar tag i tråden och för den över på min sida och jag börjar skrika och det var nära på att jag börja gråta.. Jag har sån fruktansvärd fobi för spindlar så det finns inte.. Så vidriga!

Ska göra iordning mig nu för i eftermiddag väntar biljard med brorsan och sen skivstång & spinning.. Ska bli roligt, typsikt att jag fått ont i halsen, ´jag kan knappt svälja, vilkte är jobbigt.. Men tror inte att jag är sjuk utan för jag kanske överansträngt rösten :P vad vet jag.. eller så har marre smittat mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0