Snart är 2008 slut...

Jag fick äran att lägga på årets julkort ^^ jag hade hämtat matilda och skulle lägga på dom på lådan, så ser vi postbilen och matilda bara hindra honom! Så jag parkerade framför honom så han inte kunde köra och skutta ur bilen och gav honom dom rakt i handen :D Han bara log och sa inget :P haha..

Sen träna jag och matilda skivstång & spinning, ingen av de vanliga ledarna var med idag och det va lite tråkigt.. Men jag berättade om spexidéen för matilda och hon var pumppå :D så nu försöker jag med marre och hon verkar också på :D hihihi Jag ska få det att funka!! Det är ju vår sista chans att va med nu och det skulle ju faktiskt vara ganska kul XD

För er som är intresserade så kom vi i pyjamasparty ina ction med i tidningen :D kolla längst bort på stora bilden i dagens NLT, and that´s hot!

Jag har alltid tänkt att jag har det så bra.. När jag va liten tänkte jag, jag har både farmor, farfar, mormor och morfar i livet, plopp så dog morfar :( sen när min bästa kompis föräldrar skiljde sig tänkte jag, va glad jag kan va att mina fortfarande är tillsammans.. plopp nått år sedan så skiljer sig mina föräldrar (var jobbigt i början, men inte längre, dock jobbigt att inte kunna bo hos pappa :/) och just nu händer massa tråkiga saker.. Men det är fär privat för att skriva här :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0