Redan 6:e december...

Jag säger det igen, det här är slöseri på december, känner inte av stämningen :(

Jag och hanna sålde potatis i skara idag och det blev väl ingen succé om man säger så ^^ Blev lite segt att vara där i fyra timmar men med lite mackor och varm choklad så ordnade det sig :) Sen fick jag ta pappas bil till lidköping och så skjutsade jag hem hanna, lite läskigt att köra pappas bil. Dels för att den är så ny och att jag inte är van vid den.. Men nu är jag hemma iaf och jag är lite halvtrött, men ikväll blir det film iaf.. Ska bli skönt med en sån kväll och imorrn ska jag sova ut.. Men jag sätter fem spänn på att jag kommer vakna vid halv nio och så kommer jag inte kunna somna om :P

Ha det goett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0