Nu måste lisa sätta igång...

Ja jag på att jag måste fixa mina pyjamasbyxor tills imorn för dom är för långa.. Till råga på allt så min ömma moder inte hemma :/ vad ska lisa då ta sig till? För jag kan inte trä vår symaskin :( snyfft.. Måste kolla vad jag ska ha till, för imorrn är det lussebaandyn och det ska bli så roligt! Pyjamasparty kommer vara grymma ;P mihih..

Och vi hade fått pengar till vårt arbetslag til latt köpa en gran så jag fick en bamsekram av irene när jag kom upp till vårt studielanskap.. Morgonen kunde inte börjat bättre när några lustigkurrar längst bak sa en klockren kommentar.. För en busschufför säger alltid med sån röst dom har på flygplan

Ja då närmar vi oss  Lidköpings rescentrum och det är vår slutstation och nu önskar jag er en trevlig dag! Tack för att ni åkte med oss.. ( man väntar bara på att få höra vad temperaturen är)

Den klockrena kommentaren var, Finns det svenskt kaffe på hotellet?
Haha wee löööve sällskapsresan.. Det hade även kommit snö dagen till ära =) mys!

Vi i seven and the city funderar på att ställa upp på julspexet, eller jag, marre och emilia har pratat om det och vi har kommit på världens grymmaste idé så vi hoppas på att resten är det också, för det skulle bli så fucking great! Dags för planering..

Morgondagen kommer bli toppen, såhär ser dagen ut..

06.00 Gå upp
08.00 Luciatpg i aulan (myyyys)
09.00 Julpyssel med ekonomerna (ännu mer myyyys)
12.35 Skoldagen slut
Sen hoppas jag att jag får låna bilen så jag kommer hem ikväll..
16.45 Pyjamasparty samlas för taggning och käk hos emlila
18.00 Samiling i gympasalen för samtliga lag
19.00 Innebandyn börjar och håller förhoppnigsvis på hela natten :D:D:D::D




Kommentarer
Postat av: Mellis

åh, alltså jag är grymt sugen på att åka och kolla på er. men dels är det inte kul att gå själv och sen är det ju idolfinal. haha!

Varför ska det vara två roliga grejer på samma dag

:( ?



Men ni får lycka till baby!

NI ÄR BÄÄÄÄST!

2008-12-11 @ 18:19:46
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: SofiaNilsson

kanske han gör ?:P hehe

okej de säger du. ja de är de... är jansson också med då ?

2008-12-11 @ 19:02:13
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0