Man blir aldrig nöjd...

Dagen har vart som alla andra.. Dagen började med organisation & ledarskap och då ko mett gäng nior och kikade förbi, för dom ville veta lite mer om samhäll ekonomi.. Sen hade ramus fixat det sista bidraget så vi ska inte göra något, men vi ska iaf dit o kika, eller några av oss iaf, jag missar det inte i första taget :P Aja, det hände väl inget specielt i skolan, kollade lite på skoltröjorna.. Fast det var så mycktet folk så vi sköt upp det.. Såg för övrigt ma idag, inte ofta man ser honom och jag måste få säga att han är hot! Slutade halv tre idag och då tog vi en sväng på stan och där fann jag o lisa, anna och frida så vi gick med dom =) Sen åkte jag med mamma hem..

Mitt blodscoker va så sjukt lågt när jag kom hem så det var riktigt gött med käk.. Nu blir det städa rummet, plugga rättskunskap och sen slå in paket och kolla på O.C =) Och ikväll visar dom titanic och the bodyguard och jag ska nog se den sistnämda, en riktigt bra film! Se den om ni inte sett den, tror den gick i femman.. eller om det var i trean..

See ya babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0