Lussebandyn 2008 var otroligt kul!

Jag måste säga att det var en mycket trevlig kväll! Härligt att träffa lite nytt gott folk =) Började med käk hos emilia, sen kom dom två sista gossarna som vi inte träffat förut och vi var på övervåningen och bytte om, så kasta jag ner lite pyjamasbyxor till dom och några minuter senare när vi kom ner hade alla pojkar fått på sig var sitt par byxor utom albin som körde på sidenkalsonger ;P Sen trava vi iväg till lussebandyn.. Einar hade vi självklart med oss ^^

När vi var i omklädningsrummet träffade vi en som spela i min syrras innebandy lag och jag börja småprata med henne lite och fråga vilken grupp dom hamnat i och så och sen önskade jag dom stort lycka till.. .Men tji fick jag för det visade sig att vi var i samma grupp som dom sen.. Vi hamnade i en ganska svår grupp, vi spela oavgjort första, sen förlora vi tre i rad, med ytterst små marginaler och vi spelade riktigt bra mot erikas lag och dom vann dom matcherna i slutspelen sen.. Sen vet jag inte hur det gick för dom.. Men vi spelade nog 4-5 mot dom och en annan match var 6-7 och den sista kommer jag inte ihåg.. Ett domslut gjorde att vi förlorade en match vilket var sjukt tråkigt, jag var fruktansvärt förbannad.. Sen tog vi med grejjerna för vi skulle ge lite föda till laget ^^ ( va grymt kul när jag skulle hämta mina dunsockor under en bänt så satt det massa folk där så skulle jag böja mig ner och sträcka efter dom så hamna jag rakt mellan benen på en stackars kille, aja :P blev lite för djupt :P)

Vi var hos calle ett tag innan vi drog tillbaka och vi spelade en match till men förlorade den.. Men en sak kan jag säga iaf, vi hade sjukt kul och jag kunde inte ta någon i mitt lag seriöst när alla hade pyjamaskläder på sig ^^ det var sjukt kul! Vi avslutade kvällen med ett gruppkort så jag hoppas det kan komma upp här inom kort ^^ Ska bara få korten av philip.. Jag skjutsade hem kicki och hon var grymt snyggt utklädd i år igen, idag var dom strutsar :D

Orkar inte skriva mer nu, men om jag kommer på något kul som hänt mer kan jag meddela det.. En sak till, en brun het snygging har kommit hem med ;P Var som en för tidig julklapp ;P we like! Såg även den brutalt sexuelle killen och han var snyggare än någonsin idag, jag och marre var nära på att svimma av.. Såg även MA på läktarna ;P Mycket ögongodis kvällen till ära.. Fast dock inte många bra utklädnader..

Imorrn ska jag nog hitta på något med marre, får se vad det blir för bus =) Sov gott och tack för en trevlig kväll ;P Hade även en grym hejjaklack bestående av matilda & frida (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0