Life is a bitch...

Ja om ni läser rubriken så stämmer det in så bra.. Dagen har vart toppen, fast så hände en grejj som gjorde att tårarna började falla i floder nedför mina kinder.. Kommer till det senare.. Imorse var jag iaf i götene och hämtade mitt körkort, blev helt okej.. Sen hämtade jag upp matilda och sen åkte vi till skolan, jag va stark och åkte i mjukisbyxor och utan smink.. Så fick jag en helkroppsmassage och det va sjukt skönt!

Sen hade jag rättskunskap och marknadsföring.. Sen var jag ganska flummig så skulle vi ner til labc-gruppen för att fråga om det gick att ändra stundetmössan och dom sa att det kanske va i senaste laget men dom sa att jag skulle ringa senast imorrn.. Sen åkte jag o marre och lisa till solariet.. Lisa solade dock inte... Blev lite yr i huvudet, kanske för att jag druckit så lite under dagen.. Sen ville lisa och marre till gyllene måsen och jag ville egntligen inte för att jag va osminkad och för jag inte ville lägga pengar på det, men dom sa att det ändå inte var något folk där.. När vi väl kom in så var det inte så mycket folk, men då säger bara lisa eller marre ojj och jag bara vaddå? In kommer vår klasskamrat anton och med sig har han SD och fuck a duck säger jag bara och till råga på allt så sätter dom sig vid bordet mittemot.. Trevligt men inte när man ser ut som ett faanskap..

Sen ringde jag abc-gruppen och då sa dom att dom redan skickat den till produktion och då brast det.. Nu kan jag inte sluta gråta!! Hatar!! Det är ju faan ett halvår tills man ska ha den!!!!! Usch vad jag är ledsen.. 
Men mamma sa att jag kunde beställa en ny mössa bara, men det känns ju jätteonödigt, men ska kolla vad det kostar att bara beställa mössan... Men aah va sur jag blir på mig själv.. Ska iväg och träna nu ikväll och det behövs verkligen!Kollade vad det kostade och det blev ännu dyrare... HELVETE!!! Jag tror inte att ni anar hur ledsen jag är... Kan inte sluta gråta... Fy faan va irritrad, ledsen och besviken jag är nu!!!! Det här slår nästan affärsplanen! Inget blir som jag vill längre!! FAAAAAAN!


Kommentarer
Postat av: Mellis

darling! usch :/ men jag tror det ordnar sig på något sätt. tror du inte det blir bra med mössan så som du skrev det då? jag tror inte du kmr att tänka på det när du väl får mössan iaf.



tänker på dig <3

2008-12-04 @ 18:09:54
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0