Julpimp på gång...

Ja, idag blev det inte mycket gjort i skolan, men jag och marre har dratt igång värsta julpysslet på fredag. Vi har velat ha det så länge så nu fråga vi irene och hon studsade av glädje.. Så efter luciatåget i aulan så är det dags för julpyssel, vi la fram lite förslag som att göra pepparkakshus, klä en julgran, göra pynt och på skämt hade vi skrivit producera starkglögg på tavlan på vår "att göra lista" sen satte vi oss vid bordet igen, då gick två ettor fram och börja kika. Då kom irene ut och sa till dom att ta det här på allvar och att dom skulle ta bort starkglögg, haha det är mer än rätt att ettorna ska få skiten ;P hah.. Sen fick vi i uppdrag att åka och kika på granar, så vi for till lågprisaffärernas himmel, dvs netto, lidl och ÖoB och det var bara det sistnämda som hade en och den kostade 175 kr :D och den va så jävla ful, men det är ekonomiskt och charmigt! Så våran underbara studsande irene skulle fösöka få igenom detta på dagens möte..

Hände även en sjukt kul händelse när jag & marre gick till bussen och det var matildas kompis som var i farten.. Han är så sjukt rolig, han kan fan säga precis vad som helst XD... Sen mötte vi upp emelie och så hade vi en mysig eftermiddag med henne.. Sen bar det iväg mot innebandyträningen.. Det blev, jag, marre, calle, albin och emilia =) dom två småttingarna kom inte, tror dom var på annan träning.. Men jag kan säga en sak, vi kommer rocka så jävla hårt!! Och albin va sjukt trevlig så jag hoppas på att dom andra är det också ^^ Jag kände av förkyldningen så jag hoppas det försvinner tills på fredag och att jag inte har någon vidare kondition.. Snabba byten på fredag ;P haha

Sen fick jag skivorna av calle, grymt snällt =) äntligen lite bra musik i bilen =) Sen efter jag skjusat iväg lagspelarna dot dom skulle åkte jag hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0