Jag vill vill vill vill villl....

Jag är som en liten barnunge! Jag blir så arg när jag inte får som jag vill.. Eller när jag vill ha något eller att något ska hända kan jag inte få det ur tankarna förräns det händer.. Ja, jag pratar om julspexet.. Så var rasmus på oss i skolan idag och han får allt att låta så lätt ocn nu är jag mer sugen än någonsin (och så slipper man punga ut med 50!!!! kr till spexet) För allvarligt, så lång tid tar det inte.. Filmningen kankse tar max en timme på sin höjd och jag kan försöka hitta någon som kan klippa ihop den.. Rasmus ringde förut och sa att han kunde fixa en och kamera kunde elevrådet fixa! Så jag vill!!!! Ska övertala dom andra imorrrn!

Morgonen blev kanon, har äntligen avslutat mitt konto på sparbanken.. Och jag tyckte det va lite lite pengar på mitt kort, men det berodde på att mitt studiebidrag hade överförts till länsförsäkringarna :P så dom pengarna fanns där ^^ haha.. Alltid gött att veta! 1050 kr bara sådär ;P Sen när jag väntar på marre att komma med bussen ser jag DF och jag vinkar och han cyklar över vägen och vi pratar lite, sen kom marre med och det gjorde hela min dag! Charmigare kille får man leta efter och det är länge!! Alltså jösses, jag kunde inte sluta flina! Har saknat att se honom cykla runt i stan med det där strålande leendet! Julen är här må jag säga, det var som en för tidig julklapp.. Jag må överdriva lite, men shit pompe säger jag bara!

Var på lite halvtaskigt humör på eftermiddagen men efter ett par tabletter blev det bättre.. Sitter just nu och inväntar träningen! Ska bli sjukt kul.. var ett tag sedan nu, eftersom jag var förkyld i förra veckan och så ville jag inte förvärra det inför lussebandyn.. på tal om lussebandyn, en lagmedlem åkte med bussen, philp =) Han höll på att tvätta mina pyjamasbyxor ;P redig pöjk! Jag sa åt honom att skicka bilden till calle, för jag vill ha vårat lagfoto! haha,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0