Jag vill ha fredag idag...

Kommer ni ihåg den reklamen med kycklingen där som sjunger jag vill ha fredag idag, den va så härlig! Aja har inget med saken att göra, bara gött med fredag.. Sitter och tittar på bert nu som jag fått låna av matilda och det är bara så jävla kul!! Nu ska jag duscha och sen kolla lite till på bert.. Skoldagen har vart helt okej, tråkigt att det småregnat bara..

Igår var jag, matilda och marre på skivstång, kul att träna med kompisar! Hade mina nya träningsbyxor och om jag ska va ärlig så var det riktigt kul att träna i sådanna byxor ^^ Slapp jag vara den ända tjejen med shorts och stor t-shirt.. Det brukar bara vara jag och gubbarna som har det ^^

Det hände en sjukt rolig incident i skolan idag, haha jösses va jag skrattade.. Emil som river upp massa gammal skit ^^ haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0