Jag såg tomten...

Tomten brukar ha svårt att hinna med att komm till oss, men i år såg jag honom gå på station i källby så jag och pappa tutade och vinkade på tomten =) han såg glad och lite trött ut.. Dagen kunde börjat bättre.. Vaknade och öppnade lite paket som tomten lämnat, det var en tidning, marres systers bok =) och en chokladask med geisha, så nu sitter jag och funderar på vem man skulle kunna ge den till :P Det är sjukt gott men men.. Sen käka jag frukost och så skulle jag se sista avsnittet på julkalendern men mamma och anna kunde inte va tysta så jag fick gå in på mitt rum, finns det nån som kan tjöta hål i huvudet på en så är det min syster.. Sen fick jag panik för jag tappade min mobil i golvet så batteriet hoppa ut, så slog jag fel pin-kod två gånger, så hitta jag inte lappen där jag skrivit upp det på.. (Ska nog ta bort det) Men sen fann jag det till slut ^^ tack o lov..

Va snurrig som bare den, trodde vi glömde presenten till kusinen, men sen glömde jag kuvertet till henne :P haha.. Men julen var mysig, trevligast var nog nästan hos min farbror, pappas o mammas släkt är så sjukt olika.. Hos min moster sen var det mysigt också men det är helt otroligt vad en liten bebis kan göra ljud ifrån sig, som jag inte hade huvudvärk innan :P hehe.. För att slippa rabbla upp vad jag fick av tomten så kan jag skriva upp det, påslakan, presentkort, plånbok, ipodskin, böcker, smycken, parfym, list, träningskläder mm..

Idag var vi och käkade middag hos pappa :) riktigt trevligt.. Jag vill inte snacka skit om min syster för hon är verkligen jättesnäll, men ibland blir det för mycket.. Av någon konstig anledning får hon mig alltid att gråta.. Eller så är jag bara överkänslig :P vad vet jag.. Skitsamma.. Ikväll ska jag träffa lite kompiisar =) Trevlans! Och imorrn blir det att trängas med alla galna, svettiga människor som ska byta allt dom fått i julklapp :P jag ska på mellandagsrean med papi, bror och siss.. Ska nog hämta dom två sista i natt för jag ska skjutsa hem dom från skara..  Men själv ska jag ut imorrn istället :D Sen imorrn blir det middag hos mormor också :P mycket släkt såhär på jul men det är mys! Något som var fruktansvärt kul i år var att alla kusiner va med! Det var några år sedan :P

Kommentarer
Postat av: Murris

Jag gillar geisha ;)

2008-12-27 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0