Jag är tröttare än vad jag ser ut...

Det var inte meningen att jag skulle säga så utan, jag ser nog tröttare ut än vad jag är :P när ann-charlotte tyckte att jag såg trött ut :P

Sen ringde brorsan och sa att hans bil inte gick att starta så vi skulle åka in med hans kompisar och det blev att vi gick på staden med dom också =) riktigt trevligt....  Men lite pinsamt när brorsan sagt till D att jag tycker han är skitsnygg och att syrran dessutom sagt till honom på krogen, heeej jag är pers syrra, men inte den som tycker du är snygg (Y) vilka toppensyskon jag har! :P hahah  men han är ju snygg så :P synd att han har tjej :( Dom följde med oss och spela biljard sen =) Jag o brorsan spelade vår match ;P och dom andra tre på ett annat bord.. Jag kan säga att jag blev bästa tjej iaf :P Och jag o brorsan har vart duktiga och fixat en tid nu med!! We rocks!

Ska sova nu för inatt ska jag få sova många timmar har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0