Jag är trött och det känns verkligen som söndag...

Idag började mobilen ringa för tidigt (på två sätt) jag va sjukt trött och käka frukost, bytte om och skulle ta på mig jackan då hör jag mamma fråga, börjar du tidigare idag? Jag tröt och irriterad svara nee, jag börjar nio och mamma säger, men klockan är ju bara kvart i åtta, då trodde jag hon skojja med mig, men icke.. Så jag fick gå och lägga mig med kläderna på.. Vaknade upp en halvtimme senare med dunkande huvudvärk.. Kan även meddela att det va sjukt mycket på jobbet, alltid så innan jul, men pengar är aldrig fel (vilket gjorde mig på bra humör ;P) .. Kom hem vid fyra, men då hade vi skjutsat hem hanna också.. Jag o marre som pratat om att fråga emelie om vi skulle åkt pulka idag, men ännu en gång har snön smält bort :P

Måste säga att det här har vart en riktigt lyckad helg! Fredagen i skolan kunde inte bli bättre och kvällen likaså.. Lördagen slapp och sen en grymt härlig kväll med marre, promenad, film, tjöt och en massa skratt, vi vet hur man roar varandra =) vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne! Saknade dock emelie i helgen men hon var ute på egna äventyr, för hon har nämligen fixat lägenhet i eskilstuna nu.. Jag är så fruktansvärt glad för hennes skull..

Idag har jag även slagit in årets första julklapp ^^ Och så har jag skrivit lite julkort, så låt se om du blir den lyckliga att få ett ;P Tredje advent är det också och det återstår nu bara fem dagar kvar i skolan det här året och det är sjukt! Källen ser ut så mycket som att jag ska se på gossip girl, duscha, parlamentet, wallander, lite plugg i pausen och sen slutet av wallander.. Försöker även komma på ett debattämne i svenskan.. Har ni något bra ämne man kan va för eller mot, lämna gärna förslag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0