Jag är så osmart ibland...

Jag och emelie var hemma hos marre ikväll och vi hade det riktigt mysigt =) Vi spelade trivial pursuit..Vi körde barnfrågorna och dom va inte alltid så lätta ^^ Jag fick en fråga, vilken björn är det som gillar honoung med har en ganska liten hjärna? Och jag säger BAMSE, med världens självklaraste röst och marre och emelie börjar skratta och dom undrade om jag skojjade med dom och jag fattade varför men när dom sa att det var nalle puh så fattade jag :P haha..  Det var längesen jag skrattade så som när jag svarade något så sjukt kul på en grejj, då var frågan vad "dansar" kevin costner med ? Och då utbrister marre DET HÄR MÅSTE DU KUNNA LISA!! Då säger jag whitney houston! (eftersom vi sett the bodyguard i veckan och diskuterat den filmen endel) och dom börjar skratta hejdlöst och ännu en gång fattar jag inte varför för jag trodde det va självklart.. Och då säger dom dansar med vargar ^^ Och då var det bara att slänga bak huvudet och gapskratta ^^ Helt smart är man då inte ;P

Sen kikade vi på den sista minuten av dansbandskampen och såg att scotts kom tvåa och det va lite tråkigt :( Sen satt vi och tjöta lite, sen vid kvart i tio pyste emelie och då kikade jag och marre på die hard 2... Sen drog jag mig hemåt också..

Imorrn väntar en jättemysig dag med skridskoåkning, kolla på innebandy med brorsan & pappa och sedan iväg och träna med marre..


Kommentarer
Postat av: Mellis

HAHAHAHAHHA!

ja men vi alla är lite osmarta ibland.

haha. Men detta var så himla kul. Jag var tvungen att säga det till mamma när hon hämta mig igår. och hon fick också ett gott skratt xD haha!



hoppas ni får en supermysig dag idag :)

2008-12-21 @ 10:43:47
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0