Jag är rätt missnöjd med livet när jag tänker efter...

Jag är inne i en svacka just nu.. När man tänker för mycket inser man vad man saknar.. Det är mycket jag skulle vilja ändra just nu.. Jag vill bara komma bort från allt, börja om! Träffa massa nya vänner, även äldre killar som är lite mogna för det finns det tydligen inga i lidköping.. Och om det finns så kommer man aldrig finna de guldkornen..

Kvällen blev lite utav en katastrof och dom känslorna jag och marre hade kan förkortas med ett ord, katastrof.. Vilken liten vännerkrets man har egentligen.. Vissa personer vill man bara spy på också, endel är så fucking vidriga, hoppas jag inte kommer träffa den personen mer.. En annan person driver mig till vansinne.. Vill inte umgås mer än vad man måste med honom! Aja ska sluta skriva nu innan jag börjar skriva en massa skit..

Feste jag och marre besökte i 30 min skulle nog vart kul om man hade druckigt lite, för annars känner man sig så missplacerad.. Speciellt när det är ganska många man inte känner också, men vi satt och småprata med lite folk iaf.. Jag är glad att jag har marre iaf!

Ska sova nu, ska upp tidigt imorrn, *urk* säger jag bara.. Men på söndag ska jag äntligen få sova ut!! Just nu är lussebandyn det ända jag ser fram emot.. Kanske julafton, men inte överdrivet mycket för julkänslan har inte infunnit sig riktigt än, så det här är slöseri på december.. Jag får inte känslan när jag öppnar luckorna i icas julkalender.. and that´s sad! Kan meddela att vi ska på dop för lilla nellie den första januari, kul att det är dagen efter nyårsafton, men det ska nog gå bra.. Jättekul att vi bev bjudna, för mamma trodde inte det..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Förlåt att jag bad er följa med!!

Men du kanske ska leta efter en kille i götene,dom är lite mognare;)

2008-12-06 @ 17:49:09
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/
Postat av: Diana

men gud :P för det första så såg jag aldrig er på festen, för det andra så var det ju frivilligt att komma dit .. vet inte men förstår inte varför emilia måste säga förlåt för det ? så farligt var det väl inte? eller?! är ju oftast så när man är nykter.

Något ni kanske (borde) räknat med ? :)

2008-12-06 @ 23:51:48
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk inte på vad du saknar utan på vad du har! The Secret!

2008-12-15 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0