Ja, jag är trött!

Då var det första december och första luckan är öppnad.. När jag äter frukost plingar det till i min mobil, ett sms om att vi tar sovmorgon, och det kändes ju jättekul när man redan gått upp, sminkat sig och käkat frukost.. Hade hellre hört det igår kväll.. Men visst jag kunde åkt in till skolan men ingen höjdare att va där själv, så jag kan väl passa på att plugga naturkunskap för det kommer jag inte hinna ikväll.. Kanske kan aktivera mitt nya kort också.. 
Men det är så typsikt att man redan gått upp, jag som är äckligt trött.. Hoppas jag kan somna lite sen...

Dagens lucka i icas adventskalender:
På loppis kan man ju hitta LÄTT,

Saker som till julen känns helt RÄTT


Kommentarer
Postat av: Mellis

jag tänkte ¨på dig när jag öppnade årets första lucka på julkalendern :P haha :)

hoppas du får en bra dag även fast det blev lite jobbigt på morgonen. vet hur det känns. så jobbigt när man får reda på att man har sovmorgon när man redan är fit for school. Men du får säkert en bra dag ändå :)

2008-12-01 @ 11:55:02
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0