Han tyckte morsan va jättesöt & frågande om hon ville följa med på disco ikväll...

Älskar vi alla inte sällskapsresan.. Idag på morgonkvisten visade dom filmen när de åker till alperna.. Alla älskar väl när dom ska fotografera sig också ;P haha.. Stoffe är här nu också, var jättelängesen jag såg honom =) men stackarn är sjuk som många andra.. Jag har haft mitt sjuka, peppar peppar ta i trä (tar i träbordet) Wester mådde inte bra heller och hans mamma hade åkt på ngt så jag hoppas det inte smittar nu när vi ska dit..

Ska duscha nu och börja fundera på vad jag ska ha på mig och vad jag ska göra med mitt s k hår.. Får se vad det blir.. Jag och anna diskuterade en sak förut, eftersom ingen av oss vet riktigt bestämt än hur kvällen kommer se ut.. Va roligt det skulle va om man slog ihopa alla syskongäng. Brorsan och hans kompisar, anna och hennes kompisar, jag och mina kompisar! Kunde blivit riktigt skojj! Synd att man inte har något place i stan! menmen det blir nog toppen detta.. Tycker det är lite kul med impulsnyår.. Man får se vad som kommer hända..

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år =) Hoppas 2009 blir ett kalasår!

Största händelsen för mig kommer nog bli studenten.. Fast det vet man ju aldrig och det är det som är så spännande! Vi ses på torget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0