Ett efterlängtat lov...

Det har vart fullt upp de sensaste dagarna.. Torsdagen var det spex och när jag, anna och lisa satt där i skolans aula hörde vi hur alla diskuterade vart dom skulle vara innan de skulle gå ut och då säger jag:
- Faan jag börjar också bli sugen på att gå..
- Jag med, men det är ju ingen annan som vart det.. säger anna
- Men jag och lisa pratade om i förrgår men det var ju ingen som va på..
- Men jag va jju det..
Sen kom vi på att det inte fanns något som hindrade oss.. Så efter  spexet som i princip enbart innehöll bastuklubben och stripp drog jag hem och hämta grejjer och sen tog jag bussen in till stan och sen vidare till annas place.. Spexet var för övrigt ganska bra.. Jag skratta en del ^^ Parodin på bastuklubben va rätt rolig och bastuklubbens film va rolig och hannahs gängs grejj va skitkul.. Komikern var måttligt rolig.. Parketten var helt okej, massa 91:or och 92:or i början men sen kom det riktigt många treor =) Vi träffa på vår innebandykompis vilket va sjukt kul ^^ Så lyckades jag skämma ut mig genom att hälsa på en som jag egentligen inte känner, men kunde inte låta bli, han äör ju trots allt en av skolans snyggaste killar ;P grr på honom.. Riktigt bra musik för en gångs skull också och roligt med snökanonerna..

Vid tre så somnade vi hemma hos anna.. Sen på fredagen var det julavslutning, alla va lite sega, men vi var ändå hyffsat pigga.. Sen kom carro med två tårtor (eftersom vi har strafftårtor i klassen) och jag och många andra rörde dom inte ens så vi fick skänka dom till resten av ekonomerna.. Sen hade vi lite tävlingar och sen var det den tradionella avslutningen i aulan, den sista julavslutningen vilkte är sjukt ledsamt.. Var ett gäng som gjorde en grymt bra låt och sen kom min favvolåt, när julen kommer till stan.. Sen var det grötätning.. Sen var denna terminen slut.. Eftermiddagen spenderades i skövde med pappa, köpte lite julklappar och hämta brorsan.. Tåget skulle kommit halv men vi var sena och vi sprang upp och ner och sen såg vi att det skulle komm in tio minuter senare så vi kom precis när tåget kom, men då ser min kära broder oss inte så då stressa vi helt i onödan.. Men det var sjukt trevligt att se honom igen!

På kvällen var jag och marre på ua avslutning på skybar, det var sjukt nice där.. Grymt fin utsikt och trrevlig i största allmänhet.. Vi hade en riktigt trevlig kväll där =) Idag har jag jobbat och vart en sväng på stan och ikväll får vi se vad som händer, ska iaf in till stan och träffa marre o emelie så ska vi se om vi får med oss några andra =) 

Nu ska jag försöka njuta av detta sista jullov, det är blandade känslor, just nu känns det bara tomt, jag kommer sakna skolan, klassen och allt runt omkring och när man börjar vårterminen vet man att det nästan är slut :( När vi skulle gå ut från skolan tittade jag in i kerstin forsells kontor och på spexet sa dom att hon skulle sluta så vi vände och så sa vi hejdå till henne och så gav vi henne en kram och jag kommer salna henne för hon är alltid så glad och trevlig, hälsar alltid glatt på en.. Men aja.. Hon kommer iaf va med på studenten.. ska börja göra något vettigt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0