En myspysdag raki igenom...

Just nu är jag ganska irriterad, skrev ett långt inlägg igår och även fast jag sparade som utkast så försvann skiten och då blir jag så ledsen.. Men igår var iaf jag, matilda och frida och provade balklänningar i lundsbrunn. Jag provade två stycken jag gillade.. Men jag orkar inte gå in på det nu.. Kanske berättar mer ingående en annan dag.. Ska nog dit på tisdag igen för jag vill visa mamma..

idag har det var en mysdag.. Satt med sofia och sarah på bussen och filosoferade.. Nu har jag äntligen fyllt på min mobil så nu sms:ar jag gratis i 30 dagar, jippie ;D så nu behöver du inte bli sur för jag äsger att jag inte har några pengar syrran ;) IDag gjorde jag och hannah färdigt studentbudgeten, sen hade vi affärslunch på olofs matta ^^ Riktigt mysigt.. Vi köpte mat på wookhouse, 40 kr var för mycket mat, det kallar jag kalasbra och fifigt..

Sen åkte jag o marre till ÖoB och vi har en ny liten idé på gång.. Sen såg jag min gamle körskolelärare och då kom jag på att jag är skyldig honom 800 kr, aj då, pinsmat värre.. Men ska lämna ett litet julkort till honom imorrn ^^ Sen tog vi en promenad och snacka djupt jag och marre.. Sen åkte vi vidare till majåker och på bussen fick vi sällskap av anton.. Väl hemma hos marre snacka vi gamla minnen och sen kom emelie så vi myste med lite ljus och lussekatter.. Sen kollade vi på gamla kort på datorn och jag ser nästan yngre ut idag :/ fast i början av högstadiet va verkligen illa och det finns verkligen bilder där man ser grotesk ut.. hahaha,, Vi fick oss ett par härliga skratt, (haha ryska luggen ;P)

Vi skulle egentligen solat också, men vi hann inte det :Pså det får bli imorrn och på fredag kanske.. Fick träningsbyxorna idag med och dom va helt okej, lite stora i rumpan, men ingen katastrof, men ska prova matildas i medium imorrn och se om dom sitter bättre..

Imorrn kommer bli en go dag.. Ska starta dagen med att åka till götene och sen hämta upp matilda sen ska vi till skolan för då ska jag få en timmes helkroppsmassage ^^ inte illa.. Får se om jag hinner sminka mig, annars får jag uppleva första dagen i skolan som osminkad :O ve och fasa.. Kan bli spännande.. Sen ska jag kolla om det går att ändra studentmössan och sen har vi en lektion till och sen ska jag och marre gå o sola.. På kvällen blir det skivstångspass i nya träningsbrallorna ^^ Där ni ;P

Sov gott babes, för det ska jag göra.. Och min B1 vet vad jag kommer drömma om.. Våran nya superidé LYCKOKAKOR (en snällare namn än vad vi ville ;P) mohaha..

Kommentarer
Postat av: Mellis

ryska luggen. haha!



det var en mysig eftermiddag, även fast det inte blev lång stund. Men hellre en liten stund än ingen stund alls :D alltid lika mysigt att umgås med er ska ni veta.

2008-12-03 @ 22:32:36
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0