En mycket trevlig söndag...

Den här dagen har vart riktigt bra faktiskt =) Ingen söndagsångest utan allt känns bra, dock ska jag gå upp tidigt imorrn för jag ska jobba, men cash tackar man inte nej till.. Dagen började med att jag kollade på annapolis med james franco i spetsen och han är hot! Den filmen var lite i samma stil som the guardian (vilket är en sjukt bra film) lite drama-action.. Absolut värd att se, gillar dessa typer av filmer.. Sen vid tvåtiden bar det av in till stan för att träffa marre och emilia för lite skridskoåkning och till min förvåning ser jag att jag har två olika sorters skridskor :P haha.. jag hade bara tagit det paret mamma ställt fram, och det var visserligen en till höger och en till vänster, men inte av samma sort ^^ det måste sett ganska komiskt ut :P Sen hade jag pers gamla hjälm, jag måste ju skydda min smarta *host* hjärna.. Emelies kusin var även där och åkte lite såg vi ^^

Sen var det en blixtivisit hos mormor där jag bytte om och sen åkte jag till idrottens hus för att kolla på innebandy med min käre broder.. Det var en rolig match =) första perioden vann IBK med 4-0 andra perioden vann pixbo med 4-0 så inför den tredje perioden stod det 4-4 men det slutade med en skön vinst till IBK =) 

Sen åkte jag vidare till friskis för att träna lite.. Körde lite rodd och så visa marre mig lite olika saker man kunde göra.. Va ganska kul =) Nu kom mamma in och gav mig en utskällning för jag inte dammat mitt rum än och då blir jag bara så jävla förbannad!! bara för hon jämt sitter hemma och har världens tråkigaste liv där allt går ut på att städa, fråga om man ätit och ligga och sova frmaför tv:n.. Va fan spelar det för roll om jag gör det, ahh men det ska va fint inför jul, vi ska inte ens va hemma på julafton. Så nu ska jag damma tills jag spyr och bädda med nya lakan så hon blir nöjd!!! Biatch!


Tänk om man kunde få honom i julklapp ;P



Kommentarer
Postat av: SofiaNilsson

tack så mycket!

det får vi hoppas att de gör.

du får också ha en underbar jul=)

God Jul och Gott Nytt År på dig:D



kram

2008-12-22 @ 11:53:48
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du såg bara stilfull ut med olika skridskor;)

2008-12-22 @ 15:44:49
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0