En kväll fylld av skratt...

Jag älskar verkligen att skratta och det gjorde jag flera gånger om igår.. Jag hämta upp lisa i källby så åkte vi in till stan och när vi är i filsbäck berättar lisa en liten händelse som hände henne på stadt, hon hade vart ute och gått med en gammal kompis och då kommer arne fram och säger, vad är det för kuk du går med?! HHAhahha jag tror att jag gjorde lisa döv med mitt bedövande skratt! hahah, Sen hämta hon lite grejjs hos arne sen åkte vi till marre =) Hon hade julstädat i sitt rum ^^ riktigt fint! Sen kom även calle och johannes.. Sen funkade det inte att se the shining så jag och pågarna tog en tur ner till all video.. Där befann sig även S, D och J.. Måste säga att S är lite halv söt ^^ Och han var sjukt lik sin pappa.. Sen fråga vi killen i kassan och han sa att dom lånat ut the shining (typiskt)... Sen drog vi till shell och dom hade den inte heller, men han sa däremot att det va jättebra och det hjälpte ju inte..

Sen åkte vi till supermaket och den videoaffärern där och då fråga vi om dom hade den filmen och då sa han bara, Är det ett godis? Och vi bara nee och han bara skratta och sa att han skojja, jäses va jag garva.. Sen köpte vi dricka och sen ringde vi linus little brother och han sa att han hade filmen men det hade han inte men vi fick med oss fem andra, så efter en timme va vi hemma hos marre igen.. Vi kikade på dansbandskampen och det va lite småkul, men kvällens höjdare var iaf C. Jag vek mig dubbel av skratt ^^  och det var jag inte ensam om..

Jag kan även meddela att det inte blev någon film för allt hackade. Vi kollade på britney spears dokumentären och den va ganska bra faktiskt.. Sen vid halv ett åkte jag hem.. Sen va jag inne på msn ett tag och där fastnade jag till halv tre, pratatde med J och shit vad jag saknar det, han får mig verkligen att skratta, hoppas jag träffar honom ute nångång, kan nog bli riktigt kul! Ångrade at jag aldrig gick ut i fredagas för det verkade som det var mycket kul folk ute och förfesten hade nog vart riktigt kul också.. 

Sen vid halv två ringer mobilen, då var det linus skånska och fulla vänner så dom satt jag och tjötade med en stund och jag satt bara och skrattade för dom är helt obegripliga! Jag kan iaf säga att det va en trevlig kväll.. Och att jag börjar bli sjukt festsugen ;P haha..

Idag blir det städning, pelle svanslös och träning +solning.. Kan meddela en anna fruktansvärt hemsk sak..Jag tror att jag håller på att bli sjuk!!! Nös hela kvällen igår och idag har jag lite ont i huvudet och känner att dte är i början på en förkyldning :´( Jag får inte (!!!!!!!!) vara sjuk på fredag för då är det ju lussebandy!


Kommentarer
Postat av: Mellis

bra att du börjar bli festsugen för det är jag med.

Måste gå ut snart :D

2008-12-07 @ 14:04:52
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0