Börjar känna stressen...

Nu har halva lovet gått och jag börjar bli stressad över allt som kommer i skolan nu efter lovet, har gjort lite skolarbeten idag, men inget är färdigt än.. Jag blir alltid lote rastlös också vilket är obra..

Jag var på stadt på annandag jul och det var helt okej, föfesten va sjukt kulm var med emelie, matilda, frida, julia och zarah sen kom tre andra tjejer.. Väl på stadt var det sjukt lång kö redan vid halv tio och efter en halvtimme var vi inne och det var riktigt mycket folk. häften var dock 40+ så det va lite tråkigt.. Jag spg johanna i ensam mamma söker ^^ och när scotts skulle spela, alltså man kunde varken se, röra sig eller höra någonting, så vi stanna bara på en låt.. Det gick knappt att andas.. Men annars hade väl kvällen sina guldkorn, men nykterheten slog in redan vid tolv så då försvann festlusten :( men det va skönt att få sova..

På dagen var jag, pappa, siss och bro på stan.. Anna mådde sjukt dåligt efter kvällens bravader på stadt i skara, där jag hämtat dom på kvällen.. Gillar verkligen att handla med min familj ^^ Sen käka vi middag hos momor hela tjocka släkten i en TREA :P haha..

Igår var jag en sväng hos marre, vi kollade på mirrors och den va sjukt bra faktiskt, förutom några riktigt dåliga scener.. Absolut värd att se.. Alla hennes syskon utom hanna va hemma så det va kul att träffa dom.. Joel tog kort åt deras bror, för dom skulle ha familjekort med lille bebben =) Sen efter tolv skjutsade marre ner mig till bussen.. Kändes konstigt att åka buss, jag är så van vid att ta bilen..

Bjuder på lite bilder från mellandagarna..

   
     


    


Kommentarer
Postat av: elina

visst är den snygg (A) hehe.. den är faktiskt från H&M, så den kanske finns i stan om du skulle ha tur :)

Hoppas du har ett bra lov =)

2008-12-28 @ 23:42:19
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0