Äntligen är julstämningen på topp..

Måste berätta att jag haft en totalt underbar dag och jag hoppas att dte kommer fortsätta.. Började dagen med att bläddra igenom dagens NLT och fastade vid spana in och då läste jag krönikan och den va så sjukt bra, han skrev om bratwannabes att vi alltför många på vår skola och jag kan bara hålla med honom.. All cred till min nya idol!

Sen missade jag nästan bussen men kom till skoaln iaf och tur var det för där träffade jag emilia och så kikade vi på luciatåget som var oerhört stämningsfullt och fint.. Vissa sa att det inte lät så bra ibland, men eftersom jag är tondöv märkte jag inget.. Sen drog pysslet igång, det va sjukt mysigt, vi lyssna på julmusik och drack glögg.. Alla ekonomer plus nåra nötter från byrån eller vart dom nu kommer.. En del vill man bara spy på.. Sen klädde vi granen och monterade den.. Och emil  gjorde sina tradionella tomtar..

På rättskunskapen var alla ganska flummiga och sen när lektionen va slut va det dags för tårtätning, dom som köpt dagens tårtor var frida och marre =) Vi stod uppe i studielandskapet och alla ahde varsin gaffel i handen, men vi hade inga tallrikar och ingen visste vart vi skulle hämta och då tar rasmus eller anton direkt av tårtan så hela klasses va som katter runy het gröt.. Alla bara hävde tårta sem, tvårona kollade bara på oss.. Sen dorg vi på volymen med All I want for christmas is you och så dansade vi runt granen =)  Stämningen är nu på topp.. Ska fixa lute grejjs nu och sen bär det av in till stan för samling hos emilia och sen LUSSEBANDYN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0