1:a december...

Japp, snart är redan första december förbi.. Blev en hyffsad dag trots mogonen, låg och halvsov i sängen från sju till tio, ganska gött ändå.. Sen åkte jag med rådabussen för att hämta upp lisfisen.. Sen möttes vi av något pumpfint i skolan, mitt i a-husets rasthal står världens mest fraktfullaste gran! Så fruktansvärt fint, det ända som var lite irriterande var att det var blå ljus i den.. men det var verklugen kalasfint, toppen sträckte sig precis upp till andra våningen, skulle vart pampigt om den gick ända upp till tredje våningen..

Sen hade vi naturkunskap, svenska och matte.. På svenska lektion fick vi tillbaka nationella proven i svenska och mitt hjärta slog volter för jag var nervös för jag trodde det hade gått käpp rätt åt helvete.. Men jag fick ett VG och det är jag faktiskt nöjd med.. Men jag blev jättestolt över min lilla Marielle som fick MVG, starkt jobbat, mycket bra =)

Sen slog det mig att jag aldrig skulle hinna träna ikväll, till min besvikelse, kom på att jag har två inlämningar och ett prov tills imorrn, inte kul nånstans.. Har gjort dom två inlämningarna nu iaf så nu ska jag plugga stenhårt inför naturkunskapen..

Saker som händer i veckan:
Tis: Skola 8-16, ska kolla på balklänningar på eftermiddagen, kanske träna.
Ons: Skola 9-14, sola, träna innebandy inför lussebandyn =)
Tors: Helkropssmassage på morgonen, skola till 15 och sen träning..
Fre: Skola och sen vet jag inte vad som väntar..

Fick ett underbart meddelande av matilda som sa att mia skulle köra ett kibox pass på söndag! jippe då är den dagen räddad! Nu ska jag duscha och sen blir det råplugg med naturkunskap.. Ska nog kika på boston tea party sen med ^^


Kommentarer
Postat av: Mellis

kanske ses imorgon (onsdag) ?

Jag ringer dig när jag klippt mig,

för har klipptid klockan två, så kanske är klar vid tre. Skulle vara kul att ses, för är inte säkert att jag hinner ses till helgen. så om du och marre är i stan kan vi ju ses lite om ni kan och hinner :) Men jag ringer dig imorgon så kan vi se :) <3

2008-12-02 @ 12:39:11
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0