vill inte vara förkyld!

Usch den där förkyldningen vill bara inte försvinna! Vill träna, skulle ju köra igång den här veckan.. Men måste ännu en gång avboka mig, idag var det ifrån KiBox, så sjukt tråkigt.. men jag vill inte riskera att det ska bli värre så jag får väl avstå ifrån det.. Får se hur det känns imorrn o se hur jag gör.. Vill träna..

Dagen har flytit på ganska bra.. Började med att jag, lisa, anna och hannah gick till henrys och köpte bröd eftersom våra bussar kom in 45 min innan vi börja.. Så vi gick hem till anna och käkade frukost =) Sen sprang vi iväg till filosofi lektionen.. Har även haft psykologi och matte c.. Fick skåpen idag med =) fick där uppe men tvyärr fick jag underskåp.. Sjukt tråkigt, men jag överlever väl det med, tur att jag slapp källaren iaf.. Sen köpte vi lite block på bokia, jag och några andra hade fått presentkort där i somras av yngve för bra närvaro =) 200 kr att dela på :D så det va gött!

Nu ska jag försöka roa mig på något sätt ^^


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Drick mycket te för det kommer verkligen hjälpa mot förkylningen. Ta gärna med lite honung också :P

2008-08-26 @ 20:34:43
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0