trött..

Jag är trött och då menar jag verkligen trött.. Igår va jag ute på bravader med marre o matilda i mariestad.. Vi va ute käka, tog ett glas vin, sen trava vi iväg hem till en kille som hette pontus och där va ett gäng med hockeykillar.. Dom kände några från lidköping som spela hockey, det va lite roligt =).. Sen festa vi där lite.. Sen vid två drog vi oss ner mot stan, matilda hade glömt min jacka så jag fick låna en tröja av pontus (inte ovanligt) Sen va vi ett tag på stan, sen gick vi hem till en som hette linus.. Och jag skojjar inte när jag säger att vi gick över hela mariestad, vid halv fyra var vi nog hemma hos honom.. Sen vid halv sju så drog vi hem till matilda igen.. Sov en timme och sen tog jag o marre tåget hem.. Man fick verkligen höstkänsla idag.. Sen sov jag hela dagen, eller till halv fem..

När jag gick från tåget sms:ar ann-charlotte och frågar, kommer du och skalar idag? Jag bara VA???!!! jag hade missat detta totalt.. För när jag va där i onsdags sa dom bara då ses vi nästa onsdag då.. Så jag hade misast att skriva upp det, för det va tydligen längesen vi bestämde det.. Usch, va så pinsamt.. Men det va tydligen inte så mkt idag, för de klara sig utan mig.. Men om dom hade behövt hjälp hade jag ju åkt dit och om jag vetat om att jag skulle jobbat hade jag ju inte åkt till mariestad heller.. Ska kolla en film eller nått nu innan jag nanar, för imorrn ska jag o emelie till götet o shoppa =) Sen blir det MÅNDAX, årets sista ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0