Trevligt...

Gårdagen blev riktig trevlig, dagen spenderades i Göteborg med marre, linus, calle och victor.. Vi kika runt lite på göteborgs kulturkalas som det nu kallar sig, bla så fiska calle o victor och sen provades det lite cowboyhattar.. Käka på fröken ohlsson (tror jag att det heter) Dom har grymt god pasta med cyckling och thaisås, deras systetm va roligt, dom fråga efter namnet och när maten va färdig ropa dom upp ens namn istället :).. Sen gick vi lite på stan, calle köpte en väska (som va grymt snygg, jag vill också ha en sån) och victor fann sig ett par jeans och en tröja..

Sen tog vi femtåget hem, på station mötte vi några lidköpingsfolk.. Och i vara hoppade otto på, härlig kille det där :P Blev en del skratt på vägen hem och under hela dagen, va mkt trevligt och det va inte slut där för på kvällen hade vi lite mys hemma hos mig. På station väntade nämligen emelie och lisa, så vi laga lite god mat och så satt vi bara o tjöta.. Sen vid tio va det bara jag o lisa kvar så vi kikade på heartbreak hotell =) rolig film :P

Tack för en trevlig dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0