Så var sommaren slut..

Sitter här den 2:augusti och temperaturen har sjunkt till ynka 17 grader och det regnar.. Även fast man bor i Sverige så har man vant sig vid det fina vädret som faktiskt varade i 2 veckor, blev en hel del dagar på stranden vill jag lova =).. Typsikt att det ska vara dåligt väder när man ska på fest ikväll, men sånt är det väl.. Typiskt när det vart så fint innan o så kommer det idag, va faan ska man ta på sig då?!... Men då kan vi ta tankarna till dom härliga dagarna på stranden, alla dom dagar jag sett jesus son, shit pompe! och det som rädda mitt sommarlov, en viss person hälsa på mig, först (!!!) kan jag meddela och ja jag svävade på moln, det gör jag fortfarande :P Igår var jag på stranden med marre på dagen, såg en annan kille så jag bara tycker är brutalt snygg, ahh va härligt det är att vara på stranden!! Låg mellan 11.30 till 16, träffa på mina kusiner också =) Sen åkte jag o hälsa på syrran eftersom hon gjorde sin sista dag på hårsmedjan, för hon ska ju börja jobba i jönköping om en vecka, har inte fattat det än! Vem ska nu skälla på mig varje dag? vem ska jag nu få låna kläder av? vem ska jag nu gråta och skratta tillsammans med? Usch, känns lite sorgligt, men nu kan jag ju hälsa på dom och få fixa håret nånannanstans.. Men en sak som är positivt, jag kommer få ett eget rum!! Det va längesen vill jag lova!..

Jag och Lisa var vuxna igår med kan jag meddela, i det sköna vädret igår så tänkte vi käka ute, först tänkte vi ta stadt, men det va fullt, sen italia, det va fullt, så vi gick till vårt vanliga ställe, Madonna =) Åt det vanliga, det är så grymt gott.. eller det vanliga :P haha så kanske man inte kan säga, men när man vill festa till det lite så att säga :P sen tog vi en promenad till campingen o så till stan sen =) Kul att träffa lisa, känns som en liten evighet sen sist.. Det va en underbar kväll, kändes som om man var utomlands, behövde inte ta på mig tröjan under hela kvällen, helt otroligt skönt att kunna gå i shorts o linne tills klockan halv ett på kvällen.. Sen såg vi en massa folk som strömmade på mot stadt, nu är det ju bara en vecka kvar snart! Ahh ni anar inte hur jag längtar!!!

Kvällens outfit, nyinköpt linne för dagen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0